top of page
  • Natasha Shteinberg

מציאות העולה על כל דמיון



הכותרת אותה כתבנו - מספרת סיפור קצת שונה. האמרה הזו אכן קלישאה, אך לעיתים היא נכונה. הסכיתו ושמעו...

לפני מספר שנים פנה אלינו איש עסקים נכבד מצפון הארץ וביקש לבצע מעקב אחר אשתו. כששאלנו לסיבת החשד, אמר האיש שאינו בטוח, אך האישה מתנהגת לאחרונה באופן שונה. ניסינו להבין מה השתנה, אך האיש התקשה להצביע על פעולה או התנהגות ספציפית.

הוא טען שהתנהגותה ויחסה אליו השתנו בזמן האחרון, למרות שלכאורה- היחסים לא השתנו. "היא עדיין אוהבת אותי, אבל זה לא אותו דבר" אמר. נציין כי השניים נשואים שנים רבות והתחתנו בגיל צעיר. הילדים סטודנטים, או בתיכון.

קבלנו את העבודה, למרות שהטלנו ספק בקיומו של רומן, או יחסים מחוץ לנישואים.

האישה עבדה בחברת מזון גדולה כמפיצה ומקדמת מכירות. עבודתה כללה נסיעות רבות בצפון הארץ ועד לאזור חדרה. היא הייתה אמורה לבקר ברשתות סופרמרקטים גדולות, וגם במינימרקטים קטנים ופרטיים, שם הייתה נפגשת עם הבעלים, מקבלת הזמנות ומקדמת מוצרים חדשים של אותה חברה.


אנו חשבנו שאולי הכירה את אחד המנהלים/בעלים של נקודות המכירה בהם ביקרה ונוצר קשר אישי- דבר ידוע ומוכר. במעקבים שביצענו, לא ראינו כל קשר כזה, או משהו דומה. חשבנו לעצמנו כי הלקוח טועה..

באחד המעקבים, נכנסה האישה למרכז קניות גדול כשבידה שקית ניילון. לאחר כחצי שעה, הבחנו להפתעתנו שהיא יוצאת מהמקום לבושה בשמלה קצרה וסקסית, ונעולה בנעלי עקב.. היא המשיכה לשכונת מגורים והחנתה את הרכב. היא יצאה מהרכב והחלה ללכת לכתובת מסוימת במרחק די גדול מרכבה (זהירה..).

היא נכנסה לבניין מגורים ופנתה לאחת הדירות, שם הקישה על הדלת ונכנסה פנימה. אנו המתנו כמובן מחוץ לבניין.

לאחר זמן קצר יחסית (כ-20 דקות), יצאה מהמקום ומיהרה למכוניתה. היא נראתה לנו כעוסה ודיברה לעצמה בדרך. חזרה לאותו מרכז קניות והחליפה לבגדי עבודה. שאר יום העבודה היה שגרתי.


בימים הבאים לא ראינו משהו חריג. בשבוע שלאחר מכן, חזרה האישה על אותו תרגיל. שוב הגיעה לאותו מרכז קניות בבגדי העבודה הרגילים, ואז שוב- יצאה מהמרכז עם שמלת מיני (אחרת, אלא מה?) ונעלי עקב תואמות.. אנו כבר ידענו לאן תלך ומיהרנו למקום. עלינו לקומה מעל והצצנו למטה. האישה הקישה על הדלת והבחנו בגבר הפותח לה את הדלת. הגבר השתהה מעט, אולם היא נכנסה מיד לדירה וסגרה את הדלת. הפעם שהתה האישה במקום כשעה. לאחר שיצאה, חזרה למרכז הקניות, החליפה בגדים, ושבה לביתה מהעבודה..

ניסינו להבין מה קורה. ניגשנו לבניין שאליו נכנסה והתחלנו לתחקר את השכנים. התברר, כי את הדירה שכר פרופסור מאחד המוסדות האקדמיים המוכרים בעיר. הוא עושה שימוש בדירה פעמיים בשבוע (כך ידעה למסור השכנה "הידענית"), וזאת לצורך מחקריו...

האיש נשוי ואב לילדים בוגרים.

מסרנו את המידע ללקוח תוך שאנו מדגישים שאיננו בטוחים לגבי מהות הקשר ביניהם..



אחרי מספר ימים חוזר אלינו הלקוח ובפיו סיפור מדהים. התברר כי האישה דיברה בשנתה וכך התבררו הפרטים הבאים. האישה כלל לא הכירה את אותו גבר, אולם שמעה עליו במקום מגוריה וביררה פרטים נוספים ברשת. בהמשך, החלה להגיע להרצאות שהוא נשא בתחום התמחותו במקומות שונים והחליטה שהיא "תכבוש אותו", לא פחות..

היא החלה לעקוב אחריו והבחינה כי יש לו דירה בעיר. אז הגיעה אליו בלבוש סקסי, הקישה על דלת ביתו והוא פתח לה...

עפ"י דבריה במהלך שנתה, האיש לא התלהב (בלשון המעטה) מיוזמתה של המחזרת הנלהבת וביקש ממנה להפסיק להטרידו. אולם האישה הייתה בטוחה בעצמה והמשיכה..

באותו לילה אמרה תוך כדי שינה את שמו של האיש, ואמרה גם שהיא עוד תראה לו מה זה, וכי הוא לא יוכל לעמוד בפני קסמיה...


bottom of page