top of page
  • משה רוזנטל

חוקר פרטי מומלץ 

שלא כמו בתחומים אחרים, החוקר הפרטי הוא גוף שלא קל למצוא המלצות עליו. מצד אחד יש לו משרד חקירות שפותר לאנשים בעיות שונות בתחומים שונים, מאידך במקרים רבים לא ניתן לפרסם את הסיפורים הללו מתוך רצון לשמור על פרטיות. אך בסופו של דבר גם בתחום זה כדאי לפנות רק לאנשים הטובים והמומלצים ביותר. חוקר פרטי מומלץ יהיה בדרך כלל מאוד ותיק בתחום, עד כדי כך שרק אזכור שמו יהווה קונוטציה לתחום החקירות. רוזנטל – לביא חקירות הוא משרד וותיק שמטפל בתחום רחב ומגוון של חקירות.

חוקר פרטי מומלץ – פרמטרים לבחירה

כאשר אנו מעוניינים לשכור חוקר פרטי זה יקרה באחד משני מצבים:

  1. נעשה זאת ממקום של כוח. לדוגמא אנו בעלי עסק מצליח ורוצים לדעת על השותף החדש שמעוניין להצטרף.

  2. נפעל מתוך חולשה, לדוגמא יש מישהו שמטריד אתכם או מאיים עליכם ואתם רוצים לאתר אותו.

בשני המקרים יעשה חוקר פרטי מומלץ את כל מה שנחוץ על מנת לאתר ולהביא לכם את כל המידע הדרוש. בחירת חוקר פרטי הולם תיעשה על ידי מספר גורמים שיאפשרו לנו להחליט לגביו:

  1. גודל המשרד – אמנם הגודל לא תמיד קובע, אך ככל שהמשרד יהיה גדול יותר כך יגדלו הסיכויים לטיפול מהיר ואיכותי של התיק שלכם.

  2. התמחות – לא כל משרד או חוקר מתמחים באותם תחומים. ישנם מקרים שבהם משרד שמתמחה באיתור חייבים לא מנוסה מספיק במקרים של חשד לבגידות.

  3. התיעוד הוא אחד הצדדים החשובים ביותר במהלך עבודתו של חוקר פרטי. הצילומים, ההקלטות והמסמכים אמורים להיות באיכות הטובה ביותר כך שהם יוכלו לשמש כראייה בבית המשפט בבוא העת.

חוקר פרטי מומלץ 

היכן ניתן למצוא המלצות?

כל משרד חקירות שמכבד את עצמו מחזיק אתר אינטרנט שבו ניתן למצוא את כל המידע הנחוץ על מנת להחליט על דרכי פעולה. במקרים רבים מפורסמים באתר גם סיפורי הצלחה שונים של לקוחות עבר. כמובן שהסיפורים כתובים עם שמות בדויים או ראשי תיבות שכן במקרים רבים מדובר על עניינים דיסקרטיים ואפילו סודיים.

ניתן להסתמך על המלצות אלו וגם לחפש המלצות נוספות ממקורות שונים. ככל שמדובר על משרד וותיק יותר כך יעלה הסיכוי לקבלת שירות מהיר, איכותי ומהיימן יותר.

bottom of page